Annuleren

Wij vinden het natuurlijk jammer als je je bestelling annuleert, maar helpen je graag om dit in orde te maken. 

Terug naar Klantenservice
hello banner background image

1. Aangeven

Mail

Je kunt een annulering of wijziging schriftelijk doorgeven door een mail te sturen naar [email protected].

Annuleringen die telefonisch bij ons binnen komen kunnen wij niet in behandeling nemen.

Vermeld daarbij je bestelnummer en, indien je al betaald hebt, het IBAN waar het bedrag op teruggestort kan worden.

Eventuele wijzigingen in je bestelling kunnen de levertijd beïnvloeden. 

2. Afhandeling

Crediteren 

Onze medewerkers van de klantenservice zullen je aanvraag zo snel mogelijk in behandeling nemen en beantwoorden.

Indien de je de geannuleerde bestelling al hebt betaald, zullen we het orderbedrag zo snel mogelijk terugstorten.

Het bedrag zal binnen het wettelijke termijn van uiterlijk 14 dagen na het aangeven van de annulering teruggestort worden. 

Let op!

De meeste producten die voor jou op maat zijn gemaakt, kunnen helaas niet meer geannuleerd of gewijzigd worden. In overleg kunnen een aantal maatwerk producten wel geannuleerd of gewijzigd worden. Hiervoor worden dan kosten in rekening gebracht. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Dit zijn onze maatwerk producten:

  • Stenen (bestrating, grind, afwatering, etc.)
  • Eiken
  • Sierpoorten
  • Dakbedekking (dakpanplaten, EPDM, dakgoten etc.)
  • Buitenverblijven, blokhutten en sauna’s
  • Kassen
  • Buitenkeukens